למה תוכנות התרגום לא יכולות להחליף מתרגם אנושי?

תוכנות התרגום כבר כאן, וזו עובדה קיימת. הן יעילות, מהירות, זמינות, וכמובן – חינמיות. ללא ספק, תוכנת תרגום אוטומטית היא אחת הפונקציות היותר נדרשות כיום, והיא בהחלט מקלה את החיים בהזדמנויות רבות, כמו טיול בחו"ל, רכישה באתר אינטרנט בשפה זרה, ועוד.
אבל מה? אם אתם מחפשים שירותי תרגום מקצועי ומהימן, אתם זקוקים למתרגם אנושי שייתן לכם שירותי תרגום. נקודה. מתי אתם זקוקים לשירותי תרגום אם אתם זקוקים לשירותי תרגום של מסמכים רפואיים, תרגום משפטי, תרגום אתר אינטרנט, לתרגום סרט, לתרגום תכתובת עסקית, תרגום מאמרים, או לכל תרגום מקצועי אחר, תוכנות תרגום אוטומטיות לא יעשו את העבודה. בשירותי תרגום מקצועי, אתם זקוקים למתרגם אשר מכיר מקרוב את תרבות קהל היעד, את הניב המקומי, את ניואנסי הלשון שאף תוכנת תרגום מכאנית לא תעמוד עליהם, את הביטויים המהווים חלק אינטגרלי מהשפה, את משחקי הלשון ודו המשמעויות, ואת שאר הנקודות שרק מי שמכיר את השפה ואת התרבות מבפנים, יוכל לתרגם אותם כראוי בשירותי תרגום. מעבר לכך, בשירותי תרגום מקצועי, אתם זקוקים למתרגם אשר מתמחה בתחום המקצועי הספציפי הרלוונטי לשירותי התרגום שלכם. מתרגם שהרקע שלו משפטי, יוכל לבצע עבורכם עבודת שירותי תרגום מושלמת בתחום המשפטים. מתרגם המתמחה בקידום אתרים, יסייע לכם עם שירות תרגום מושלם של אתרכם, תוך שימוש במילות הקידום המתאימות שמחד, יקדמו את האתר שלכם, ומאידך, יקלעו בול למילות החיפוש האופייניות לאוכלוסייה המקומית. בתרגום רפואי, כמובן, הצורך בתרגום מדויק ומהימן, המבוצע בידי מתרגם מקומי בעל רקע בתחום הרפואי הדרוש לכם, הוא בגדר חובה של ממש, שכן שירותי תרגום בלתי מקצועי עלול בהחלט להיות בעל השלכות רפואיות הרות אסון. אם אתם זקוקים לתרגום טכני פחות ועשיר יותר, כמו בתרגום סרט, תוכנת תרגום לא תוכל להבין את הקריצה שמאחורי המילים ואת ממד ההומור שהוא חלק אינטגרלי מכל סרט. כאן, אתם זקוקים למתרגם שהוא חלק בלתי נפרד מההווי התרבותי של קהל היעד, ואשר יש לו היכולת המקצועית האופטימלית לתרגום מושלם של הסרט.

איך מוצאים מתרגם אנושי שיעשה את העבודה כמו שצריך?

מספקת מבחר שירותי תרגום מקצועיים בכל תחום אפשרי. אנו מעסיקים נבחרת מתרגמים מכל רחבי העולם, המכירים לעומק את התרבויות השונות בכל נקודה אפשרית על פני הגלובוס, ואשר מתמקצעים בתחום הספציפי הנדרש לכם. אז נכון, תרגום אנושי איננו חינמי, ועשוי גם להיות לא זול, אך התוצאה הסופית, שווה את התמורה, ויותר מכך!

צרו עימנו קשר להצעת מחיר נוחה לשירותי תרגום
טלפון: 03-9612328
נייד: 052-6035000

למעבר לעמוד שירותי תרגום