היקף השימוש בתרגום לצרפתית

השפה הצרפתית מדוברת כיום בפי 220 מיליון בני אדם ברחבי העולם, והיא משמשת כשפת אם עבור 75 מיליון מתוכם.
השפה הצרפתית נחשבת לשפה הרשמית בארגונים בין לאומיים שונים כמו האו"ם, האיחוד האירופי, איגוד הדואר העולמי, הוועד האולימפי הבינלאומי ועוד.
עובדת היותה של צרפת אימפריה קולוניאליסטית בעבר, הביאה לכך שהשפה הצרפתית מדוברת באזורים שונים ברחבי העולם. כך מקובלת השפה הצרפתית בחלקים שונים בצפון אפריקה, בדרומה ובמערבה, באזורים מסוימים בדרום מזרח אסיה ובמזרחה, ואף בקרב קבוצות מיעוט גדולות ברחבי המזרח התיכון. בקנדה קיים ריכוז גדול של דוברי צרפתית. כ-7.2 מיליון איש ברחבי קנדה דוברים את השפה, ובמחוז קיובק היא נחשבת לשפה הרשמית.
מעבר לכך, הצרפתית נחשבת בקנדה לשפה הרשמית השנייה, וכן במדינות נוספות כמו בלגיה, שוויץ, ואחרות.
הצרפתית נחשבת לשפה מאוד מדוברת וזו הסיבה שהיא נלמדת בהרבה מתכניות לימודים ברחבי העולם. גם בארץ נלמדת הצרפתית כאחת מהשפות העיקריות.
היא השפה המדוברת השלישית בגודלה בעולם כולו. בשל היותה מדוברת במספר מקומות בעולם, יש לשים לב כי המיקום מאוד משפיע על הדיאלקט.

דיאלקטים שונים בשפה הצרפתית

קיימים דיאלקטים שונים בשפה הצרפתית, הן בצרפת עצמה, והן מחוצה לה. שינויי הדיאלקט נגזרים מהמיקום הגיאוגרפי ומושפעים, בין היתר, מהבדלי התרבות ומהשפות המקומיות הנמצאות בשימוש במקביל לצרפתית. עובדה זו מחייבת ערנות יתר בעת תרגום צרפתית.

טרם הזמנת תרגום לצרפתית, חשוב לציין את מיקומו המדויק של קהל היעד שלכם, לצורך קבלת תרגום ממוקד המתאים באופן מושלם לדיאלקט המדובר באזור היעד.

מעבר לכך, חשוב להקפיד על בחירת מתרגם המתמחה באופן ספציפי בתחום לו אתם נדרשים, כמו טכנולוגיה, רפואה, משפט, כלכלה ותחומים אחרים. התמצאותו המושלמת של המתרגם בדיאלקט הצרפתי הדרוש כמו גם בתחום המקצועי אליו משתייך התרגום הנדרש, הם הערובה לתרגום מושלם.

קליק טרנסליישן מתרגמת למעלה מ-20 שפות. השפה הצרפתית היא מבין השפות הנפוצות ביותר המבוקשות לתרגום.
תרגום אתרים רבים מועברים לשפה צרפתית ונמצאים בשימוש בינלאומי.

חברתנו תשמח להעניק לכם שירותי תרגום צרפתית איכותי ומקצועי!

למעבר לעמוד תרגום מאמרים