איך מגשרים על פערים תרבותיים בתרגום אתרים?

תרגום אתרים הפך בשנים האחרונות לשירות חובה עבור כל בעל אתר המעוניין לפרוץ לשוק הבין לאומי וליהנות מיתרונותיו של העולם שהפך לכפר גלובאלי קטן. האתגר המרכזי הכרוך בתרגום אתרים, הוא התאמה מוחלטת של האתר לתרבות היעד.

תרגום אתרים האתגר התרבותי

בעידן המקוון, הגבולות הברורים שהפרידו בין התרבויות השונות מאז ומעולם, מיטשטשים בקצב מואץ. השפה האנגלית השתלטה מזמן על השווקים המקומיים בכל נקודה אפשרית על פני הגלובוס, והסחר העולמי שולח זרועות לאין ספור נקודות חדשות על המפה. עם זאת, אם אתם מעוניינים לחדור לעומק השוק בנקודות ספציפיות שהינן בעלות פוטנציאל עסקי משמעותי עבורכם ולכבוש קהלים חדשים, אתר אוניברסלי באנגלית לא יעשה את העבודה. אם שוק המזרח הרחוק קורץ לכם, לדוגמא, ואתם משוכנעים כי יש לכם בשורה שתצית התעניינות בקרב מיליוני מלוכסני עיניים, עליכם לפנות אליהם בשפתם ע"י תרגום אתרים, תוך שימוש בקודים שלהם, ותוך רגישות מקסימלית לנקודות רגישות כאלה ואחרות, שהן חלק בלתי נפרד מההוויה התרבותית. התעלמות מנקודות רגישות אופייניות לתרבויות מסוימות בתרגום אתרים, עלולה בהחלט להתפרש כחוצפה או ככוונת זדון, ולהבריח מהאתר שלכם כל רוכש פוטנציאלי.

תרגום אתרים – איך עושים את זה?

בתרגום אתרי אינטרנט, אתם זקוקים למתרגם שייבצע שירות של תרגום אתרים ומכיר לעומק את תרבות היעד, את הניב המקומי, את הניואנסים הדקים, את הקווים האדומים שאסור לעולם לחצות, את הקודים שיגרמו לקהל המקומי לפתוח את הארנק, ואת הדרך ליצור תדמית אמינה שניתן לסמוך עליה. מעבר לכך, חובה לבחור בשירות של תרגום אתרים אשר מתמחה בתחום המקצועי הספציפי שלכם, ואשר יפיק תרגום אתרים מקצועי על פי אמות המידה האופטימליות של נישת השוק המקצועית שלכם.

כיצד תמצאו מתרגם מתאים לתרגום אתרים?

אם מציאת מתרגם המכיר לעומק את התרבות של קהל היעד שלכם, ובמקביל, מקצוען בתחום שלכם, נתפסת אצלכם כמשימה בלתי אפשרית, אתם צודקים בהחלט. הסיכוי שתצליחו למצוא בכוחות עצמכם מתרגם דובר סינית, למשל, אשר חי את ההוויה הסינית, ואשר יוכל לתקשר אתכם באנגלית שוטפת, נמוך בהחלט. הסיכוי שתצליחו למצוא מתרגם כזה אשר יוכל לספק לכם עבודה מקצועית בתחום השוק הספציפי שלכם, הוא בגדר אפסי. מה עושים? בדיוק בשבילכם אנחנו כאן!
חברת תרגום מובילה מעסיקה נבחרת מתרגמים מרחבי העולם, המתגוררים בנקודת היעד שלכם, חיים את התרבות המקומית, ובמקביל – מתמקצעים בתחום הנדרש לכם! אתם מוזמנים להותיר את מלאכת תרגום אתרים בידיים הטובות ביותר, ולקבל תוצר מושלם שיאפשר לכם לפרוץ לשוק היעד בסערה, ולעשות כסף!

אנו ב"קליק תרגומים" מציעים לכם שירותי תרגום אתרים מקצועי ומהיר.
לקבלת הצעת מחיר נוחה צור איתנו קשר עכשיו
כתובתינו: החלמונית 27, ראשון לציון טלפון: 03-9612328 נייד: 052-6035000

למעבר לעמוד תרגום מאמרים