מתי צריך תרגום מסמכים טכני?

תרגום חוברת הפעלה

חברות רבות שיש להן קשרי ייבוא מוצרים, החל ממוצרי חשמל או כל מוצר אחר, נדרשות למכור את המוצר בליווי חוברת הפעלה בשלוש השפות המדוברות העיקריות בארץ. עיברית, אנגלית וערבית.
חברות שמבקשות לתת שרות טוב יותר לצרכן הסופי של המוצר מוסיפות תרגום בשפות נוספות נפוצות בארץ כמו רוסית. תרגום שאיננו מקצועי ומדוייק עשוי לפגום בהפעלת המוצר. אם ניקח לדוגמה מכונת כביסה מאוד מתקדמת שמיוצרת בגרמניה ובעלת אלפי פונקציות חדישות, תרגום לא נכון שמגיע לצרכן הסופי יכול לפגוע בהנאה שלו מהשימוש במכונה, או להחזר של המכונה ליבואן, כיוון שאינו מצליח לתפעל אותה כראוי.
מסמכי החברה שיוצאים ממנה ללקוח הסופי משקפים את מקצועיות ורמת השרות שהחברה מעבירה ללקוחותיה.

התאמת המתרגם לתחום המקצועי

לתרגום טכני נדרש ידע של מושגים במגוון תחומים, אלקטרוניקה, מוצרים הנדסיים, מיכשור רפואי, מוצאי אינסטלציה ועוד רבים, התרגום של אופן השימוש במוצר מחייב מקצועיות ואיכות בלתי מתפשרת.
בקליק טרנסליישן אם המוצר הוא מתחום האלקטרוניקה, מתרגם בעל רקע באלקטרוניקה יתרגם את ההוראות הפעלה ושימוש שמתמצא במושגים מקצועיים.
דוגמה נוספת, מיכשור רפואי יתורגם על ידי מתרגם שהוא רופא המכיר את התחום על בוריו. על אף שהמיכשור והוראות ההפעלה עוברות לידי הרופאים עצמם, בקליק טרנסליישן אנו לא סומכים על חוליה אחרת בשרשרת ההגעה של המוצר למשתמש הסופי.
תרגום מסמכים טכני גם כולל תרגום של פטנטים שמיובאים מחו"ל לארץ והיזם צריך לשווק במספר מקומות בעולם את המוצר.

תרגום בורשורים

תרגום בורשורים מחו"ל על מוצרים, פרסום מוצרים לחו"ל הוא גם חלק בלתי נפרד מתרגום טכני. היצרן בארץ רוצה להעביר מסר מדוייק לדוברי השפה אליה הוא משווק את המוצר שלו. המתרגם צריך להיות מאותה ארץ דוברת השפה כדי שיבין את הביטויים המקומיים ושפת המקור אליה אנו פונים. ראוי לתרגם בורשור בצורה הכי מקצועית שיש כדי שהלקוח בחו"ל יבין שמי שמשווק לו מדבר איתו באותה שפה ויודע בדיוק כיצד לפנות אליו.

תרגום מסמכים טכני בקליק טרנסליישן

תרגום מסמכים טכני הוא שירות מאוד נפוץ בקליק טרנסליישן. לקוחות רבים נהנים משרותי התרגום שלנו, ויודעים כי מרגע שנחה ידינו על תרגום החוברת הפעלה או הפטנט או הבורשור הם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי המסר יועבר בצורה הכי מדוייקת ונהירה ללקוח.
אם אתם חברה שזקוקה לשירות תרגומים למוצרים שלכם מחו"ל, אנו בקליק טרנסליישן נשמח ונעשה עבודה מאוד מקצועית ויסודית בתרגום מסמכים של למעלה מ-20 שפות שונות.
נשמח לשיתוף פעולה,

קליק טרנסליישן שרותי תרגום.

למעבר לעמוד תרגום לספרדית