תרגום מסמכים בעידן המודרני

תרגום מסמכים בעידן המודרני מתאפיין בהתפתחות בלתי פוסקת המזמנת אין ספור חידושים טכניים בקצב מוגבר. ומה בנוגע לתרגום של כל אותם חידושים הצצים חדשים לבקרים? על כך בכתבה הבאה.

תרגום מסמכים על פלטפורמות מובייל

24% בלבד ממשתמשי הסמארטפון ברחבי העולם הם דוברי אנגלית מלידה. יותר מכך, App Store זמינה ב-120 מדינות, Android Market ב–130 מדינות, ו – Nokia Ovi Store זמינה ביותר מ–190 מדינות. למרות זאת, מרבית יישומי המובייל מופיעים באנגלית בלבד. אין כל ספק כי הנגשה של אפליקציות מובייל שונות באמצעות תרגום למספר שפות זרות תגדיל באופן משמעותי את גישת הלקוחות לאפליקציה. סטטיסטיקות מעלות כי תרגום של אפליקציה ל–13 השפות הנפוצות ביותר תרחיב את הנגישות של הלקוחות הפוטנציאליים ב–80% לפחות! השפות הנחשבות לנפוצות ביותר הן ספרדית (ספרד ואמריקה הלטינית), גרמנית, צרפתית, פורטוגזית (ברזיל), איטלקית, רוסית, יפנית, סינית, קוריאנית, הולנדית ושבדית. תבניות הקבצים הנתמכות של מובייל: xml, ,strings ,rrc ,Symbian resource ,resx ts, android, IOS, blackberry, windows phone, ועוד.

קבלת אינפורמיציה באמצעות תרגום מסמכים

לוקליזציה היא הדרך היחידה האפשרית ליצירת תוכנה למשתמשים מכל רחבי העולם. להפשטה של התהליך, יש לתמוך בטווח רחב של קבצי לוקליזציה מסוגים שונים כמו קבצי ,po קבצי resx, ועוד.
אספקת מוצר שנראה כאילו יוצר במיוחד עבור קהל היעד, תוך התייחסות למכלול הפרטים הקיים, כמו רגישויות אופייניות של האוכלוסייה המדוברת, תורמת רבות להצלחת המוצר. מסמכים סטטיסטיים מדגישים את הצורך לערוך לוקליזציה של תוכנה לכל שוק יעד. למה? שימו לב לעובדות הבאות:
72% מהלקוחות מעידים כי הסיכוי לכך שירכשו מוצר יהיה גבוה יותר במידה והאינפורמציה על המוצר תופיע בשפת האם שלהם. כמו כן, 56% מהלקוחות אומרים כי היכולת לקבל אינפורמציה בשפתם חשובה להם יותר מהמחיר של המוצר!
תבניות הקבצים הנתמכות: NET, Java, po, pot, properties, ts, dklang, dtd, json, yml, resw, resjson, rc, ini, ,Adobe ועוד.
מסמכים
תרגום מסמכים הוא אקט בעל חשיבות עליונה לכל עסק באשר הוא, אשר זקוק לשירותי תרגום מסמכים. תרגום נאות של המסמכים ושל תוכן דיגיטלי מנמיך את העלויות של מערך תמיכה בין לאומי ומגביר את נאמנות הלקוח.
פורמטי קבצים נתמכים:
XLIFF, HTML, ,XML txt, csv, odt, ott, ots, odg, otg, odp, otp, docx, dotx, xslx, xlts, pptx, potx, doc, ppt, xls, dot, mlf, idml, ועוד.

למידע נוסף וקבלת שירותי תרגום צור עימנו קשר.

למעבר לעמוד תרגום מאמרים