תרגום פיננסי – כלכלי

חברות רבות נזקקות כיום לשרותי תרגום פיננסי עקב התרחבות הכפר הגלובלי בעולם שלנו. המון שיתופי פעולה בינלאומיים בין חברות מניבים עסקים רבים כאשר מכשול השפה לא עומד יותר מולם והדברים נעשים קלים יותר. של שרותי הבינו את הפוטנציאל הריווחי הקיים בשרותי והענף החל להתפתח בארץ ובעולם.

תרגום פיננסי נותן מענה רחב לצרכים של חברות ואירגונים

בין אם הארגון נזקק לתרגום חוזים ארוכים או תרגום מאזן ,תרגום דוחות כספיים, תרגום תזרים מזומנים, תרגום תוכנית עסקית-פיננסית, תרגום תשקיף, תרגום מסמכים בנקאיים, תרגום תקציב, תרגום תחשיב הוצאות והכנסות , תרגום תוכניות פיתוח ובניה, תרגום סקירות כלכליות, תרגום מסמכים משפטיים-כלכליים (חוזים עסקיים, חוזי שותפות), מסמכי חברות ביטוח, תרגום מאמרים כלכליים אקדמיים ,תרגום מסמכים כספיים שונים, המתרגמים בקליק טרנסליישן לוקחים על עצמם אחריות לתרגום מדוייק, שאינו משתמע לשתי פנים, על כל סוג מסמך, גדול כקטן.

בקליק טרנסליישן כל התרגומים בענף הפיננסי נעשים על ידי מתורגמנים בעלי מקצוע בתחום הפיננסי אשר מכירים ומבינים אתה השפה הפיננסית היטב וערים למשמעויות של מושגים פיננסיים. לדוגמה: רואי חשבון כלכלנים, אנשי עסקים בתחום הביטוח והבנקאות מתרגמים את המסמכים הנדרשים לתרגום ביתר תשומת לב ומקפידים על כל מילה ומגוון משמעויותיה בשפה הנדרשת לתרגום.

מתרגמים פיננסיים איכותיים אינם בקיאים רק בתרגום משפה לשפה, אלא הם מעורבים במקצוע המבוקש בתחום הפיננסי בפרט.

קליק טרנסליישן מקפידה על מתן שרותי תרגום איכותי על ידי עמידה בלוח זמנים שנקבע מראש.

חברת קליק טרנסליישן מנוסה בענף התרגום הפיננסי רבות. החברה הוקמה ב2006 ומאז מקפידה על תרגום מסמכים ברמה איכותית גבוהה בלמעלה מ 20 שפות תרגום. תרגום המסמך עובר בקרות שונות על מנת לספק את המוצר המוגמר בצורה האיכותית ביותר.

כמו כן – חברת קליק טרנסליישן מספקת שרותי תרגום במגוון ענפי תרגום שונים בצורה המדוייקת והאיכותית ביותר.

למעבר לשירותי תרגום לחץ כאן

שירותי תרגום | תרגום טכני | תרגום תוכנה | תרגום אתרים | תרגום משפטי | תרגום רפואי | תרגום מדעי